Prettige feesten + Wij gaan schaatsen in februari 2024

Fijne feesten van heel de leiding en de hoofdleiding!

Wij gaan in de volgende korrel schaatsen op het einde van februari.

Zoals elk jaar vragen we dan aan de ouders om te carpoolen. Kom dus op tijd naar de scouts die zondag dat we kunnen afspreken om heen en terug vervoer te regelen. Zo kunnen we met zo weinig mogelijk auto’s richting de schaatsbaan van Leuven.

Bij het schaatsen zijn handschoenen verplicht!

We verwachten iedereen om 13u aan de Joengele. Dan regelen we het vervoer en vertrekt een deel van de ouders met volledig gevulde auto’s. Om 16u15 verwachten we dan weer ouders aan de schaatsbaan zodat zij met de kids kunnen terugkeren naar de Joengele. Om 17u kunnen ouders die niet terugreden hun kindjes komen ophalen aan de Joengele. We gaan schaatsen in Heverlee op de schaatsbaan.

Ook vragen we om je kind warm aangekleed naar de scouts te sturen in deze koude maanden.

Kijk ook zeker goed naar wanneer jouw kind naar de scouts moet aangezien de leiding in de boeken zit voor de examens. Daardoor is het in januari vaak op vrijdag en zaterdag scouts. Wij hebben ons best gedaan om de uren overeen te laten komen, graag gedaan :) !

Feestelijke groeten van alle leiding!